Show simple item record

dc.contributor.authorЗозульов, Олександр Вікторовичuk
dc.contributor.authorГусиніна, Анастасіяuk
dc.date.accessioned2014-06-27T07:20:46Zen
dc.date.available2014-06-27T07:20:46Zen
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationЗозульов О. Дворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринку / Олександр Зозульов, Анастасія Гусиніна // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. – С. 21-23.uk
dc.identifier.urihttp://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4100en
dc.description.abstractСтаття присвячена теоретичному аналізу та практичній реалізації процесу сегментації ринку. Запропоновано дворівневий підхід до сегментації із використанням метричних і неметричних даних, проілюстрованого на прикладі ринку ламінованого підлогового покриття. Представлено деталізований структурний аналіз споживачів ринку ламіната.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectсегментація ринкуuk
dc.subjectцільовий сегментuk
dc.subjectкластеризаціяuk
dc.subjectспоживчий ринокuk
dc.titleДворівневий евристично-статистичний підхід до сегментації ринкуuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc53_7:519.25uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record