Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуті особливості найсучаснішої течії в маркетингу – кулхантингу. Відображено результати досліджень кулхантингових агенцій у визначенні головних напрямів розвитку на найближчі роки.
The following article outlines peculiarities of coolhunting – the most up-to-date marketing trend. The results of the trendwatchers agencie's researches on determining the principal tendencies of the nearest years are presented too.
Description
Keywords
кулхантинг, маркетингові дослідження, тренд, тенденції, кулхантингові агенції, coolhunting, marketing researches, trend, tendencies, coolhunting agencies
Citation
Ковальчук С. Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів / Світлана Ковальчук, Інна Слободян // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. – С. 57-59.