Show simple item record

dc.contributor.authorАбудіаб, С.
dc.date.accessioned2014-06-30T07:31:59Z
dc.date.available2014-06-30T07:31:59Z
dc.date.issued2012-04-08
dc.identifier.citationАбудіаб С. Сутність маркетингових комунікацій у міжнародному бізнесі / С. Абудіаб // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 102-109.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4123
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз різних теоретичних підходів щодо визначення сутності та природи дефініції «маркетингові комунікації».uk
dc.description.abstractThe article analyses different approaches to the definition of the term marketing communication.uk
dc.description.abstractВ статье осуществлён анализ различных теоретических подходов к определению сущности и природы понятия «маркетинговые коммуникации».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectпросуванняuk
dc.subjectзасоби масової інформаціїuk
dc.subjectінструменти просуванняuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.subjectpromotionuk
dc.subjectmass mediauk
dc.subjecttools of promotionuk
dc.subjecttarget audienceuk
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииuk
dc.subjectпродвижениеuk
dc.subjectсредства массовой информацииuk
dc.subjectинструменты продвиженияuk
dc.subjectцелевая аудиторияuk
dc.titleСутність маркетингових комунікацій у міжнародному бізнесіuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc330.341.061.25uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record