Роль досліджень задоволеності студентів у підвищенні якості освітніх послуг

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-04-10
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті висвітлено основні питання щодо сутності, значення та практичного застосування моніторингу задоволеності студентів для підвищення якості освітніх послуг вищих навчальних закладів.
The paper highlights the main issues concerning the nature, meaning and practical application of monitoring of student satisfaction to improve the quality of educational services provided by higher education institutions.
В статье освещены основные вопросы сущности, значения и практического применения мониторинга удовлетворенности студентов для повышения качества образовательных услуг высших учебных заведений.
Description
Keywords
маркетинг вищої освіти, маркетингові дослідження, задоволеність студентів, higher education marketing, marketing research, student satisfaction, маркетинг высшего образования, маркетинговые исследования, удовлетворенность студентов
Citation
Василькова Н. В. Роль досліджень задоволеності студентів у підвищенні якості освітніх послуг / Н. В. Василькова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 118-127.