Show simple item record

dc.contributor.authorКрасновский, Олександр
dc.contributor.authorКліменкова, Анастасія
dc.contributor.authorЛилик, Ірина Вікторівна
dc.contributor.authorЛилик, Сергій
dc.date.accessioned2014-06-30T09:20:06Z
dc.date.available2014-06-30T09:20:06Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationБезпека дорожнього руху: комплексне дослідження основних факторів впливу / Олександр Красновский, Анастасія Кліменкова, Ірина Лилик, Сергій Лилик // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 5. – С. 11–25.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4126
dc.description.abstractВГО «Асоціація безпеки дорожнього руху» та ВГО «Українська асоціація маркетингу» об’єднали свої зусилля щодо залучення посиленої уваги суспільства до питання безпеки на шляхах України. Протягом серпня-вересня з цією метою було проведено «Дослідження ставлення водіїв автомобільного транспорту до рівня безпеки на автомобільних шляхах України». Методика проведення дослідження була розроблена проф. Володимиром Паніотто, аналітиками КМІС Олександром Красновским, Кліменкова Анастасією, дослідниками Української асоціації маркетингу Іриною Лилик, Сергієм Лиликом. Дослідники Української асоціації маркетингу провели також глибинні інтерв’ю з експертами та фахівцями.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleБезпека дорожнього руху: комплексне дослідження основних факторів впливуuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record