Сучасні концепції маркетингового управління

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-04-29
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто питання щодо розуміння сутності сучасного маркетингового менеджменту, заснованого на концепції зовнішньої орієнтації. Визначено перспективи його розвитку у напрямку підвищення клієнт-орієнтованості бізнесу.
A question of understanding the essence of modern marketing management, which is based on external orientation concept is considered in the article. Perspectives of its development in the direction of increasing the business client orientation are determined in the paper.
В статье рассмотрен вопрос относительно понимания сущности современного маркетингового менеджмента, основанного на концепции внешней ориентации. Определены перспективы его развития в направлении повышения клиент-ориентированности бизнеса.
Description
Keywords
менеджмент, маркетинг, маркетинговий менеджмент, концепції маркетингового менеджменту, клієнт-орієнтованість бізнесу, споживча лояльність, management, marketing, marketing management, marketing management concepts, client orientation of business, consumer loyalty, менеджмент, маркетинг, маркетинговый менеджмент, концепции маркетингового менеджмента, клиент-ориентированность бизнеса, потребительская лояльность
Citation
Федорченко А. В. Сучасні концепції маркетингового управління / А. В. Федорченко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 150-158.