Маркетинговий моніторинг тенденцій і чинників розвитку ринку побутової техніки України

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-05-24
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті здійснено апробацію теоретичних напрацювань у моніторинговому маркетинговому дослідженні ринку побутової техніки.
In the article approbation of theoretical works is carried out in monitoring marketing research (domestic technique).
В статье осуществлена апробация теоретических наработок в мониторинговом маркетинговом исследовании рынка бытовой техники.
Description
Keywords
моніторинг, ринок, маркетинг, інформаційно-аналітичне забезпечення, розвиток підприємства, monitoring, market, marketing, information and analytical providing, development of enterprise, мониторинг, рынок, маркетинг, информационно-аналитическое обеспечение, развитие предприятия
Citation
Сметанюк Т. Б. Маркетинговий моніторинг тенденцій і чинників розвитку ринку побутової техніки України / Т. Б. Сметанюк // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 185-191.