Show simple item record

dc.contributor.authorШпір, М. Ф.
dc.date.accessioned2014-06-30T11:56:52Z
dc.date.available2014-06-30T11:56:52Z
dc.date.issued2012-05-18
dc.identifier.citationШпір М. Ф. Ефективність портфелей брендів молокопереробних підприємств / М. Ф. Шпір // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 191-200.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4147
dc.description.abstractУ статті критично опрацьовано актуальні проблеми забезпечення ефективності маркетингового управління портфелями брендів.uk
dc.description.abstractThe issues of the day of providing of efficiency of marketing management of a brands portfolio are critically investigational in the article.uk
dc.description.abstractВ статье критически исследованы актуальные проблемы обеспечения эффективности маркетингового управления портфелями брендов.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectпортфельuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectportfoliouk
dc.subjectbranduk
dc.subjectbrandinguk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectпортфельuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбрендингuk
dc.titleЕфективність портфелей брендів молокопереробних підприємствuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc658.893uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record