Show simple item record

dc.contributor.authorШафалюк, Олександр Казимирович
dc.date.accessioned2014-06-30T12:12:44Z
dc.date.available2014-06-30T12:12:44Z
dc.date.issued2012-05-24
dc.identifier.citationШафалюк О. К. Проблеми базису інтернет-маркетингу та меревих форм організації досліджень, продажів, комунікацій суб’єктів економічних систем / О. К. Шафалюк // Економіка та підприємництво : зб. наук. праць молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 200-209.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4148
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальним теоретичним, методичним і практичним проблемам розвитку нових форм соціально-економічної взаємодії на ринку. В роботі обґрунтовано роль і значення системної методології маркетингу, що визначає базис наукового осмислення закономірностей, моделювання і забезпечення ефективності господарської діяльності.uk
dc.description.abstractThe article is devoted of theoretical, methodical and practical problems of new forms of socio-economic co-operation development at the market. In-process grounded role and value of system methodology of marketing, which determines the base of scientific comprehension of conformities to the law, design and providing of efficiency of economic activity.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена актуальным теоретическим, методическим и практическим проблемам развития новых форм социально-экономического взаимодействия на рынке. В работе обоснованы роль и значение системной методологии маркетинга, определяющих базис научного осмысления закономерностей, моделирования и обеспечения эффективности хозяйственной деятельности.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectІнтернетuk
dc.subjectзакономірностіuk
dc.subjectмоделіuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectInternetuk
dc.subjectconformities to the lawuk
dc.subjectmodelsuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectИнтернетuk
dc.subjectзакономерностиuk
dc.subjectмоделиuk
dc.subjectэффективностьuk
dc.titleПроблеми базису інтернет-маркетингу та меревих форм організації досліджень, продажів, комунікацій суб’єктів економічних системuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc338.26:004.738.5:38.46:338.47uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record