Show simple item record

dc.contributor.authorДемидова, Олена Віталіївна
dc.date.accessioned2014-06-30T12:33:15Z
dc.date.available2014-06-30T12:33:15Z
dc.date.issued2012-04-05
dc.identifier.citationДемидова О. В. Маркетинговий моніторинг тенденцій та чинників розвитку ринку побутової техніки України / О. В. Демидова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 217-225.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4150
dc.description.abstractУ статті здійснено апробацію теоретичних напрацювань щодо організації й оптимізації параметрів взаємодії зі споживачами у маркетинговому дослідженні ринку автомобілів.uk
dc.description.abstractApprobation of theoretical works is carried out in the article, touching organization and optimization of parameters of cooperating with consumers, in marketing research of cars market.uk
dc.description.abstractВ статье осуществлена апробация теоретических наработок, касающихся организации и оптимизации параметров взаимодействия с потребителями, в маркетинговом исследовании рынка автомобилей.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectринокuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectвзаємодіїuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectспоживанняuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectco-operationsconsumersuk
dc.subjectconsumptionuk
dc.subjectрынокuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectвзаимодействияuk
dc.subjectпотребительuk
dc.subjectпотреблениеuk
dc.titleМаркетинговий моніторинг тенденцій та чинників розвитку ринку побутової техніки Україниuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc658.893uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record