Маркетинговий моніторинг тенденцій та чинників розвитку ринку побутової техніки України

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-04-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті здійснено апробацію теоретичних напрацювань щодо організації й оптимізації параметрів взаємодії зі споживачами у маркетинговому дослідженні ринку автомобілів.
Approbation of theoretical works is carried out in the article, touching organization and optimization of parameters of cooperating with consumers, in marketing research of cars market.
В статье осуществлена апробация теоретических наработок, касающихся организации и оптимизации параметров взаимодействия с потребителями, в маркетинговом исследовании рынка автомобилей.
Description
Keywords
ринок, маркетинг, взаємодії, споживач, споживання, market, marketing, co-operationsconsumers, consumption, рынок, маркетинг, взаимодействия, потребитель, потребление
Citation
Демидова О. В. Маркетинговий моніторинг тенденцій та чинників розвитку ринку побутової техніки України / О. В. Демидова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 217-225.