Доцільність сегментування глобального ринку сільськогосподарської продукції

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010-06-18
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті досліджено проблему формування сегментів на глобальному ринку cільгосппродукції, доцільність виділення окремих сегментів на даному ринку з точки зору можливостей виходу на глобальний ринок вітчизняних підприємств, також запропоновано варіанти комплексу маркетингу на кожному сегменті.
The article investigates the problems of the global agrarian market segmentation generation. It focuses on the issue of segment division necessity in the market with the relation to the possibility of the domestic enterprises to enter the global market; the complex marketing variants in every segment are proposed.
В статье исследовано проблемы формирования сегментов на глобальном рынке сельхозпродукции, необходимость выделения отдельных сегментов на даном рынке с точки зрения возможностей выхода на глобальный рынок отечественных предприятий, также предлагаются варианты комплекса маркетинга на каждом сегменте.
Description
Keywords
глобальний ринок, сегмент глобального ринку, органічна продукція, ОЕСР, ФАО, global market, global segment, organic food, OCED, FAO, глобальный рынок, сегмент глобального рынка, органическая продукция, ОЕСР, ФАО
Citation
Мязіна Н. Б. Доцільність сегментування глобального ринку сільськогосподарської продукції / Н. Б. Мязіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 325–333.
Collections