Особливості Європейського ринку телепродуктів

View/
Open
Date
2012-11-23Author
Чужиков, Андрій Вікторович
Chuzhykov, Andrii Victorovych
Чужиков, Андрей Викторович
Metadata
Show full item recordAbstract
Розглянуто питання розвитку європейського ринку телепродуктів, його сегментації і тих технологічних змін, що відбуваються у світі. З’ясовано пріоритети діяльності окремих медіахолдінгів у ЄС. The issues of the European TV — products market development and segmentation, as well as world technological shits have been uncovered. Author identified priorities of selected media — holdings’ operations in the EU. Рассмотрены вопросы развития европейского рынка телепродуктов, его сегментации и тех технологических изменений, которые происходят в мире. Определены приоритеты деятельности отдельных медиахолдингов в ЕС.
Collections
- Випуск № 29 [39]
- Кафедра мiжнародного менеджменту [289]