• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра мiжнародного менеджменту
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра мiжнародного менеджменту
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Особливості Європейського ринку телепродуктів

Thumbnail
View/ Open
ekon_pidpryem_29_12_(81-88).pdf (364.2Kb)
Date
2012-11-23
Author
Чужиков, Андрій Вікторович
Chuzhykov, Andrii Victorovych
Чужиков, Андрей Викторович
Metadata
Show full item record
Abstract
Розглянуто питання розвитку європейського ринку телепродуктів, його сегментації і тих технологічних змін, що відбуваються у світі. З’ясовано пріоритети діяльності окремих медіахолдінгів у ЄС.
 
The issues of the European TV — products market development and segmentation, as well as world technological shits have been uncovered. Author identified priorities of selected media — holdings’ operations in the EU.
 
Рассмотрены вопросы развития европейского рынка телепродуктов, его сегментации и тех технологических изменений, которые происходят в мире. Определены приоритеты деятельности отдельных медиахолдингов в ЕС.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4202
Collections
  • Випуск № 29 [39]
  • Кафедра мiжнародного менеджменту [289]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV