Show simple item record

dc.contributor.authorЧужиков, Андрій Вікторович
dc.contributor.authorChuzhykov, Andrii Victorovychen
dc.contributor.authorЧужиков, Андрей Викторович
dc.date.accessioned2014-07-02T08:21:35Z
dc.date.available2014-07-02T08:21:35Z
dc.date.issued2012-11-23
dc.identifier.citationЧужиков А. В. Особливості Європейського ринку телепродуктів / А. В. Чужиков // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 29. – С. 81–88.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4202
dc.description.abstractРозглянуто питання розвитку європейського ринку телепродуктів, його сегментації і тих технологічних змін, що відбуваються у світі. З’ясовано пріоритети діяльності окремих медіахолдінгів у ЄС.uk
dc.description.abstractThe issues of the European TV — products market development and segmentation, as well as world technological shits have been uncovered. Author identified priorities of selected media — holdings’ operations in the EU.uk
dc.description.abstractРассмотрены вопросы развития европейского рынка телепродуктов, его сегментации и тех технологических изменений, которые происходят в мире. Определены приоритеты деятельности отдельных медиахолдингов в ЕС.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectтелепродуктuk
dc.subjectсегментація ринківuk
dc.subjectмедіахолдінгuk
dc.subjectЄСuk
dc.subjectteleproductuk
dc.subjectsegmentation of marketuk
dc.subjectmedia-holdinguk
dc.subjectEUuk
dc.subjectтелепродуктuk
dc.subjectсегментация рынковuk
dc.subjectмедиахолдингuk
dc.subjectЕСuk
dc.titleОсобливості Європейського ринку телепродуктівuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339:338uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record