Show simple item record

dc.contributor.authorАрхипова, Тетяна Василівна
dc.date.accessioned2014-07-02T11:33:33Z
dc.date.available2014-07-02T11:33:33Z
dc.date.issued2012-11-05
dc.identifier.citationАрхипова Т. В. Маркетинг у рекламному бізнесі / Т. В. Архипова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 29. – С. 182–192.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4218
dc.description.abstractУ статті розглянуто специфіку маркетингу підприємств рекламного бізнесу, визначено основні відмінності маркетингу підприємств рекламного бізнесу за принципами маркетингової діяльності та змістом елементів комплексу маркетингу.uk
dc.description.abstractThe article investigates specific futures of the marketing among publicity companies and determines distinctions in the marketing policy of these companies from the point of an advertising activity and inuse elements.uk
dc.description.abstractВ статье рассматривается специфика маркетинга предприятий рекламного бизнеса, определены основные отличия маркетинга предприятий рекламного бизнеса за принципами маркетинговой деятельности и содержанием элементов комплекса маркетинга.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectпідприємство рекламного бізнесуuk
dc.subjectрекламний продуктuk
dc.subjectціноутворення рекламних послугuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectканали розподілуuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectpublicity enterprisesuk
dc.subjectpublicity productuk
dc.subjectpricing of advertising servicesuk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.titleМаркетинг у рекламному бізнесіuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138.659.1uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record