• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Увійти
Інституційний репозитарій Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана ISSN 2411-4383
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Концептуальні підходи до походження та розвитку категорії «бренд» у маркетинговій діяльності

Thumbnail
Переглянути
ekon_pidpryem_29_12_(192-201).pdf (384.3Kb)
Дата
2012-12-09
Автор
Шевченко, Олена Леонідівна
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
Статтю присвячено дослідженню основних напрямів виникнення категорії «бренд» та її подальшого розвитку в маркетинговій діяльності. Висвітлено еволюцію брендингу, домінуючі погляди класиків маркетингу стосовно категорії «бренд», роль і значення бренда в сучасному маркетингу.
 
The article studies the main areas of category "brand" occurrence and its further development in marketing activities. The publication deals with the evolution of branding, marketing classics dominant views regarding the category of "brand", the role and importance in the modern brand marketing.
 
Статья посвящена исследованиям основных направлений появления категории «бренд» и ее дальнейшего развития в маркетинговой деятельности. Автор раскрывает эволюцию брендинга, доминирующие взгляды классиков маркетинга относительно категории «бренд», роль и значение бренда в современном маркетинге.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4221
Collections
  • Випуск № 29 [39]
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [673]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV