Show simple item record

dc.contributor.authorКуденко, Олексій Віталійович
dc.date.accessioned2014-07-02T11:58:18Z
dc.date.available2014-07-02T11:58:18Z
dc.date.issued2012-12-10
dc.identifier.citationКуденко О. В. Розвиток факторів сегментування ринку в сучасних умовах / О. В. Куденко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 29. – С. 207–212.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4224
dc.description.abstractУ статті досліджено еволюцію факторів маркетингового сегментування та зміни споживчої поведінки, що призводять до видозмінення та розвитку стандартного інструментарію сегментування ринку.uk
dc.description.abstractThe article researches the evolution of marketing segmentation factors and changes in customers’ behavior that lead to the development and evolution of standard tools of market segmentation.uk
dc.description.abstractВ статье исследуется эволюция факторов маркетингового сегментирования и изменения потребительского поведения, которое приводит к видоизменению и развитию стандартного инструментария сегментирования рынка.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectсегментування ринкуuk
dc.subjectфактори сегментації ринкуuk
dc.subjectкритерії сегментації ринкуuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmarket segmentationuk
dc.subjectmarket segmentation factorsuk
dc.subjectmarket segmentation criteriauk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectсегментирование рынкаuk
dc.subjectфакторы сегментации рынкаuk
dc.subjectкритерии сегментации рынкаuk
dc.titleРозвиток факторів сегментування ринку в сучасних умовахuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record