Show simple item record

dc.contributor.authorФедорченко, Андрій Васильович
dc.date.accessioned2014-07-03T08:49:59Z
dc.date.available2014-07-03T08:49:59Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationФедорченко А. Маркетингові дослідження та прийняття управлінських рішень у складних економічних системах / Андрій Федорченко // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 3. – С. 24-29.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4263
dc.description.abstractСтаттю присвячено розгляду теоретичних аспектів прийняття обґрунтованих управлінських рішень в умовах невизначеності ринкового середовища з позицій застосування системного аналізу складних економічних систем. Визначено перспективні напрямки розвитку маркетингової теорії у контексті управління інформаційними потоками в управлінні такими системами та прийняття відповідних маркетингових рішень.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectсистема управлінняuk
dc.subjectмаркетингові рішенняuk
dc.subjectсистемний аналізuk
dc.subjectринкова невизначеністьuk
dc.subjectризикuk
dc.subjectцикл управлінняuk
dc.subjectсистема маркетингових дослідженьuk
dc.titleМаркетингові дослідження та прийняття управлінських рішень у складних економічних системахuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc658.8:339.1307uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record