• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Увійти
Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» ISSN 2411-4383
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Економіка та підприємництво
  • 2012 рік
  • Випуск № 29
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Економіка та підприємництво
  • 2012 рік
  • Випуск № 29
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Основні напрямки формування банками ефективної корпоративної стратегії

Thumbnail
Переглянути
ekon_pidpryem_29_12_(363-370).pdf (369.6Kb)
Дата
2012-12-25
Автор
Фурман, Василь Миколайович
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
У статті висвітлено особливості формування банками корпоративної стратегії. Запропоновано напрямки побудови банками стратегії по роботі з корпоративними клієнтами.
 
Peculiarities of corporate strategy building by banks are given in the article. Areas for building of the corporate clients work strategies by banks are offered therein.
 
В статье отражены особенности формирования банками корпоративной стратегии. Предложенные направления построения банками стратегии по работе с корпоративными клиентами.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4270
Collections
  • Випуск № 29 [39]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV