Show simple item record

dc.contributor.authorФурман, Василь Миколайович
dc.date.accessioned2014-07-03T09:20:33Z
dc.date.available2014-07-03T09:20:33Z
dc.date.issued2012-12-25
dc.identifier.citationФурман В. М. Основні напрямки формування банками ефективної корпоративної стратегії / В. М. Фурман // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 29. – С. 363–370.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4270
dc.description.abstractУ статті висвітлено особливості формування банками корпоративної стратегії. Запропоновано напрямки побудови банками стратегії по роботі з корпоративними клієнтами.uk
dc.description.abstractPeculiarities of corporate strategy building by banks are given in the article. Areas for building of the corporate clients work strategies by banks are offered therein.en
dc.description.abstractВ статье отражены особенности формирования банками корпоративной стратегии. Предложенные направления построения банками стратегии по работе с корпоративными клиентами.ru
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectбанкиuk
dc.subjectкорпоративні клієнтиuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectклієнтські менеджериuk
dc.subjectпродуктові рядиuk
dc.subjectбанківські технології та процесиuk
dc.subjectbanksen
dc.subjectcorporate clientsen
dc.subjectstrategyen
dc.subjectclient managersen
dc.subjectproduct linesen
dc.subjectbank technologies and processesen
dc.subjectбанкиru
dc.subjectкорпоративные клиентыru
dc.subjectстратегияru
dc.subjectклиентские менеджерыru
dc.subjectпродуктовые рядыru
dc.subjectбанковские технологии и процессыru
dc.titleОсновні напрямки формування банками ефективної корпоративної стратегіїuk
dc.typeArticleen
dc.subject.udc336.711:005.35uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record