Show simple item record

dc.contributor.authorХамідова, Азізаuk
dc.date.accessioned2014-07-04T10:24:19Zen
dc.date.available2014-07-04T10:24:19Zen
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationХамідова А. Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості / Азіза Хамідова // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 2. – С. 38–40.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4335en
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleСоціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловостіuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record