Show simple item record

dc.contributor.authorАндрущенко, Наталія
dc.contributor.authorЛилик, Мар’яна
dc.contributor.authorТуницька, Ганна
dc.date.accessioned2014-07-04T12:13:59Z
dc.date.available2014-07-04T12:13:59Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationАндрущенко Н. Кейс. Управління маркетинговими комунікаціями на ринку безалкогольних напоїв в умовах кризи / Наталія Андрущенко, Мар’яна Лилик, Ганна Туницька // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 2. – С. 64–68.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4362
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleУправління маркетинговими комунікаціями на ринку безалкогольних напоїв в умовах кризиuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record