Моделювання доходу підприємства-виробника продукції з урахуванням рекламних асигнувань

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010-06-30
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглядається побудова функцій прибутку двох учасників каналу збуту взаємопов’язаних кооперативною рекламою: підприємства—виробника продукції і підприємства продажу родукції. За допомогою введеної системи змінних цін функції зведені до безрозмірного вигляду. Приведено блок-схему кооперативної реклами в системах постачань продукції. У загальному вигляді побудовано поверхню, а також лінії рівня функції реакції рекламних асигнувань для різних значень параметрів.
The article discusses the construction of two functions profit distribution channel members, which are interconnected by cooperative advertising: enterprise - manufacturer of products and businesses - reseller. With the introduction of system variables, these functions are reduced to dimensionless form. A block diagram of cooperative advertising in the supply chains of products is presented. A surface is constructed generally, as well as the level curves of the reaction of advertising allocations for different values of parameters.
В статье рассматривается построение функций прибыли двух участников канала сбыта взаимосвязанных кооперативной рекламой: предприятия—производителя продукции и предприятия—продавца продукции. С помощью введенной системы переменных, эти функции сведены к безразмерному виду. Приведено блок-схему кооперативной рекламы в системах поставок продукции. В общем виде построена поверхность, а также линии уровня функции реакции рекламных ассигнований для различных значений параметров.
Description
Keywords
дохід, оптимізація, безрозмірний, кооперативна реклама, optimization, revenue, non-dimensional, cooperative advertising, доход, оптимизация, безразмерный, кооперативная реклама
Citation
Блудова Т. В. Моделювання доходу підприємства-виробника продукції з урахуванням рекламних асигнувань / Т. В. Блудова, А. Завірюха // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 522–531.