Show simple item record

dc.contributor.authorМагда, В. В.uk
dc.contributor.authorMagda, V.en
dc.date.accessioned2011-06-27T08:45:34Zen
dc.date.available2011-06-27T08:45:34Zen
dc.date.issued2010-06-12
dc.identifier.citationМагда В. В. Розвиток моделювання функції збуту підприємства за допомогою Р-перетворення / В. В. Магда // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 24. – С. 553–571.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/440en
dc.description.abstractУ статті розглядається процес моделювання функції збуту підприємства за допомогою р-перетворення, що обмежується довірчими інтервалами логістичної моделі.uk
dc.description.abstractThe article discusses the process of modelling functions marketing company with p-transformation, which is limited by confidence intervals of logistic model.en
dc.language.isouken
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectp-перетворенняen
dc.subjectлінійна парна регресіяen
dc.subjectдовірчий інтервалen
dc.subjectp-transformationuk
dc.subjectlinear pair regressionuk
dc.subjectconfidence intervaluk
dc.titleРозвиток моделювання функції збуту підприємства за допомогою Р-перетворенняuk
dc.typeArticleen
dc.subject.udc658.8.012.2uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record