Активізація збутової діяльності підприємства шляхом відкриття Інтернет-магазину

Thumbnail Image
Date
2013-03-25
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Обґрунтовано доцільність створення Інтернет-магазину оптового продажу швейних виробів для активізації збутової діяльності виробничого підприємства.
The analysis of the sales dynamics of the enterprise and the sales of the consumer goods by Internet-shops is presented. The practicability of the wholesale garments for the purpose of intensifying the sales of manufacturing companies is proved.
На основе анализа сбытовой деятельности предприятия и использования Интернет-магазинов для реализации потребительских товаров обоснована целесообразность создания Интернет — магазина оптовой продажи швейных изделий для активизации сбытовой деятельности производственного предприятия.
Description
Keywords
збутова діяльність підприємства, Інтернет-магазин, enterprise’s sales activities, Internet-shop, сбытовая деятельность предприятия, Интернет-магазин
Citation
Прохорова Є. В. Активізація збутової діяльності підприємства шляхом відкриття Інтернет-магазину / Є. В. Прохорова, І. С. Закревська // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – № 32. – С. 139–144.