• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет економіки та управління (ФЕтаУ)
  • Кафедра бізнес-економіки та підприємництва
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет економіки та управління (ФЕтаУ)
  • Кафедра бізнес-економіки та підприємництва
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Стратегічний розвиток бренду: сутність, оцінювання, перспективи

Thumbnail
View/ Open
2013_32_(176-182).pdf (361.7Kb)
Date
2013-04-18
Author
Оберемчук, Валентина Феодосіївна
Погоріла, А. С.
Metadata
Show full item record
Abstract
Стаття присвячена дослідженню ключової проблеми сучасної теорії брендингу — стратегічному розвитку брендів. Наведено результати аналізу ставлення споживачів до брендів досліджуваних підприємств (ресторанів японської кухні), описано результати оцінки вартості бренду, визначено показники оцінки розвитку бренду, дано рекомендації з ефективного управління брендом підприємства.
 
This article is devoted to the research of a key problem of the modern brand theory — strategic brand development. The article shows the results of the analysis of the consumer attitudes to brands of the examined enterprises (Japanese cuisine restaurants), results of the evaluation of the brand value. There are also recommendations as to valuation indicators of brand development and effective company brand management.
 
Статья посвящена исследованию ключевой проблемы современной теории брендинга — стратегическому развитию брендов. В статье предоставлены результаты анализа потребительского отношения к брендам исследуемых предприятий (ресторанам японской кухни), описаны результаты оценки стоимости бренда, определены показатели оценки развития бренда, даны рекомендации по эффективному управлению брендом предприятия.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4484
Collections
  • Випуск № 32 [34]
  • Кафедра бізнес-економіки та підприємництва [1712]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV