Стратегічний розвиток бренду: сутність, оцінювання, перспективи
View/
Open
Date
2013-04-18Author
Оберемчук, Валентина Феодосіївна
Погоріла, А. С.
Metadata
Show full item recordAbstract
Стаття присвячена дослідженню ключової проблеми сучасної теорії брендингу — стратегічному розвитку брендів. Наведено результати аналізу ставлення споживачів до брендів досліджуваних підприємств (ресторанів японської кухні), описано результати оцінки вартості бренду, визначено показники оцінки розвитку бренду, дано рекомендації з ефективного управління брендом підприємства. This article is devoted to the research of a key problem of the modern brand theory — strategic brand development. The article shows the results of the analysis of the consumer attitudes to brands of the examined enterprises (Japanese cuisine restaurants), results of the evaluation of the brand value.
There are also recommendations as to valuation indicators of brand development
and effective company brand management. Статья посвящена исследованию ключевой проблемы современной теории брендинга — стратегическому развитию брендов. В статье предоставлены результаты анализа потребительского отношения к брендам исследуемых предприятий (ресторанам японской кухни), описаны результаты оценки стоимости бренда, определены показатели оценки развития бренда, даны рекомендации по эффективному управлению брендом предприятия.