Show simple item record

dc.contributor.authorКузик, О. В.
dc.date.accessioned2014-07-09T12:53:39Z
dc.date.available2014-07-09T12:53:39Z
dc.date.issued2014-03-21
dc.identifier.citationКузик О. В. Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями на сучасних підприємствах / О. В. Кузик // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – № 34. – С. 130–135.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4576
dc.description.abstractОсновним чинником забезпечення конкурентоспроможності підприємств стає ефективна система маркетингових комунікацій, яка характеризується широким застосуванням різних комунікаційних інструментів. Здатність раціонально організувати їх взаємодію стає запорукою успіху фірми на ринку сьогодні.uk
dc.description.abstractThe main factor for the competitiveness of enterprises becomes effective system of marketing communications, which is characterized by the extensive use of various communication tools. Ability to rationally organize their interaction becomes the key to success of the company in the market today.uk
dc.description.abstractОсновным фактором обеспечения конкурентоспособности предприятий становится эффективная система маркетинговых коммуникаций, которая характеризуется широким применением различных коммуникационных инструментов. Способность рационально организовать их взаимодействие становится залогом успеха фирмы на рынке сегодня.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectстратегічне управління комунікаціямиuk
dc.subjectкомунікаційна стратегіяuk
dc.subjectпринципи побудови комплексу маркетингових комунікаційuk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.subjectstrategic management communicationuk
dc.subjectcommunication strategyuk
dc.subjectprinciples of complex marketing communicationsuk
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииuk
dc.subjectстратегическое управление коммуникациямиuk
dc.subjectкоммуникационная стратегияuk
dc.subjectпринципы построения комплекса маркетинговых коммуникацийuk
dc.titleСтратегічне управління маркетинговими комунікаціями на сучасних підприємствахuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.1:658.8uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record