Show simple item record

dc.contributor.authorБорисова, Т. М.
dc.date.accessioned2014-07-10T06:49:27Z
dc.date.available2014-07-10T06:49:27Z
dc.date.issued2014-02-25
dc.identifier.citationБорисова Т. М. Концептуальна схема некомерційного маркетингу / Т. М. Борисова // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – № 34. – С. 170–176.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4589
dc.description.abstractУ статті запропоновано концептуальну схему некомерційного маркетингу, визначено її структурні елементи та спосіб їх взаємодії. Обґрунтовано, як співвідносяться категорії «некомерційний маркетинг» і «маркетинг некомерційних суб’єктів».uk
dc.description.abstractThe article identifies the conceptual framework of non-profit marketing, its basic structural elements and the general method of their co-operation. It has been substantiated how are correlated categories «non-profit marketing» and «marketing of non-profit subjects».uk
dc.description.abstractВ статье предложена концептуальная схема некоммерческого маркетинга, определены ее основные структурные элементы и отображен общий способ их взаимодействия. Обоснованно, каким образом соотносятся категории «некоммерческий маркетинг» и «маркетинг некоммерческих субъектов».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectнекомерційний маркетингuk
dc.subjectконцептуальна схемаuk
dc.subjectнекомерційна організаціяuk
dc.subjectконтинуумuk
dc.subjectпринципиuk
dc.subjectконкурентна перевагаuk
dc.subjectnon-profit marketinguk
dc.subjectconceptual chartuk
dc.subjectnon-profit organizationuk
dc.subjectcontinuumuk
dc.subjectprinciplesuk
dc.subjectcompetitive advantageuk
dc.subjectнекоммерческий маркетингuk
dc.subjectконцептуальная схемаuk
dc.subjectнекоммерческая организацияuk
dc.subjectконтинуумuk
dc.subjectпринципыuk
dc.subjectконкурентное преимуществоuk
dc.titleКонцептуальна схема некомерційного маркетингуuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record