Show simple item record

dc.contributor.authorОвсієнко, Наталія Василівнаuk
dc.date.accessioned2014-07-10T10:37:02Z
dc.date.available2014-07-10T10:37:02Z
dc.date.issued2013-04-16
dc.identifier.citationОвсієнко Н. В. Методичні підходи до маркетингового стратегічного аналізу діяльності підприємств / Н. В. Овсієнко // Моделювання та інформаційні системи в економіці : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: В. К. Галіцин (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – № 88. – С. 13–23.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4595
dc.description.abstractРозглянуто питання методів маркетингового стратегічного аналізу підприємства, таких як: SWOT-аналіз, STЕP-аналіз, DRETS-аналіз, SPACE-аналіз. Представлено загальну процедуру розробки стратегії підприємства на основі стратегічного аналізу; портфельний аналіз, що включає порівняльний асортиментний аналіз портфеля товарів і послуг підприємства.uk
dc.description.abstractThe article highlights the issues of the methods of marketing strategic analysis of the company, such as: SWOT-analysis, STEP analysis, DRETS analysis, SPACE analysis. The publication presents a general procedure for developing a strategy based on a strategic analysis; portfolio analysis, including comparative analysis of the assortment products portfolio and company services.en
dc.description.abstractРассматривается вопрос методов маркетингового стратегического анализа предприятия таких как: SWOT-анализ, STЕP-анализ, DRETS-анализ, SPACE-анализ. Представлена общая процедуру разработки стратегии предприятия на основе стратегического анализа; портфельный анализ, включающий сравнительный ассортиментный анализ портфеля товаров и услуг предприятия.ru
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectстратегічний аналізuk
dc.subjectSWOT-аналізuk
dc.subjectSTЕP-аналізuk
dc.subjectDRETS-аналізuk
dc.subjectSPACE-аналізuk
dc.subjectstrategic analysisen
dc.subjectSWOT-analysisen
dc.subjectSTEP-analysisen
dc.subjectDRETS-analysisen
dc.subjectSPACE-analysisen
dc.subjectстратегический анализru
dc.subjectSWOT-анализru
dc.subjectSTЕP-анализru
dc.subjectDRETS-анализru
dc.subjectSPACE-анализru
dc.titleМетодичні підходи до маркетингового стратегічного аналізу діяльності підприємствuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc658uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record