Show simple item record

dc.contributor.authorЯкименко (Баша), Інна Миколаївна
dc.contributor.authorБаша, Інна Миколаївна
dc.date.accessioned2011-09-22T11:11:10Z
dc.date.available2011-09-22T11:11:10Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationЯкименко І. М. Маркетингові засади розвитку ринку освітніх послуг / І. М. Якименко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 21. – С. 154–162.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/467
dc.description.abstractВ статті розглянуто питання щодо маркетингу освітніх послуг — одного з напрямків управління навчальним закладом в умовах ринкової економіки, який забезпечує дослідження попиту на освітні послуги та певні знання понад стандарти, які встановлені державою, впливає на розвиток освітніх потреб громадян, формує позитивний імідж навчального закладу, розробляє та впроваджує концепції надання якісних освітніх послуг. Розглянуто чинники, що стимулюють розвиток ринку послуг та зокрема освітніх послуг.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана"uk
dc.subjectринок послугuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectмаркетинг освітніх послугuk
dc.subjectвузівські послугиuk
dc.subjectпродукт вузуuk
dc.subjectосвітні програмиuk
dc.titleМаркетингові засади розвитку ринку освітніх послугuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc378:658.8uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record