Теоретичні засади стратегічного маркетингового планування

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-04-16
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто питання сутності стратегії та стратегічного планування на підприємстві. Досліджено зв’язок стратегічного та маркетингового планування. Пропонуються напрями ефективного використання маркетингового планування на підприємстві.
This article discusses the nature of strategy and strategic planning at the enterprise. The relation between the strategic and marketing planning is researched in the paper. The directions of the effective use of marketing planning at the enterprise are presented in the work.
В статье рассматриваются вопросы сущности стратегии и стратегического планирования на предприятии. Исследуется связь стратегического и маркетингового планирования. Предлагаются направления эффективного использования маркетингового планирования на предприятии.
Description
Keywords
маркетинг, стратегія, стратегічне планування, маркетингове планування, marketing, strategy, strategic planning, marketing planning, маркетинг, стратегия, стратегическое планирование, маркетинговое планирование
Citation
Куць Н. В. Теоретичні засади стратегічного маркетингового планування / Н. В. Куць // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 15. – С. 103–109.