Show simple item record

dc.contributor.authorМаліч, Юрій Сергійович
dc.date.accessioned2011-09-22T12:12:42Z
dc.date.available2011-09-22T12:12:42Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationМаліч Ю. С. Маркетингове забезпечення і стратегії управління інноваційним розвитком підприємств / Ю. С. Маліч // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 21. – С. 213–224.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/471
dc.description.abstractВ роботі проаналізовано сучасні підходи до організації практики маркетингового забезпечення інноваційного розвитку в промисловості, опрацьовано засади модифікації параметрів цільових ринків на базі поведінкових алгоритмів споживачів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectповедінкаuk
dc.subjectстратегіїuk
dc.subjectспоживачіuk
dc.titleМаркетингове забезпечення і стратегії управління інноваційним розвитком підприємствuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc658.893uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record