Бренд у маркетингу як соціальний феномен

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-09-14
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розкрито і проаналізовано основні складові та зміст бренду з точки зору соціальних чинників. Визначено значення і вплив соціальних установок на процеси придбання і споживання брендів.
The article reveals and analyses main brand elements and brand essence according to the social factors. The meaning and the influence of social attitudes on purchase and consumption process of brands are determined.
В статье рассмотрены и проанализированы основные составляющие и содержание бренда с точки зрения социальных факторов. Определено значение и влияние социальных установок на процессы приобретения и потребления брендов.
Description
Keywords
бренд, маркетинг, потреби, цінності, сприйняття, споживач, brand, marketing, wants, values, perception, consumer, бренд, маркетинг, потребности, ценности, восприятие, потребитель
Citation
Шевченко О. Л. Бренд у маркетингу як соціальний феномен / О. Л. Шевченко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 2. – С. 72–79.