Show simple item record

dc.contributor.authorСметанюк, Т. Б.uk
dc.date.accessioned2014-07-15T10:47:14Z
dc.date.available2014-07-15T10:47:14Z
dc.date.issued2012-09-09
dc.identifier.citationСметанюк Т. Б. Системні підходи у технологіях моніторингу в маркетингових системах управління запасами / Т. Б. Сметанюк // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 14, ч. 2. – С. 123–129.uk
dc.identifier.urihttp://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/4745
dc.description.abstractУ статті розглянуто можливості вдосконалення методології маркетингового моніторингу на базі принципів системності. На прикладі сфери управління запасами проаналізовано проблеми та варіанти запровадження кращих приктик у діяльності українських підприємств.uk
dc.description.abstractPossibilities of perfection of the marketing monitoring methodology and realization of system principles are considered in the article. The examples of control sphere of inventories are worked out in the paper. Problems and variants of introduction of the best practices are analysed in the work.en
dc.description.abstractВ статье рассмотрены возможности совершенствования методологии маркетингового мониторинга и реализации принципов системности. Проанализированы проблемы и варианты внедрения лучших практик в деятельности украинских предприятий. Проработаны примеры сферы управления запасами.ru
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмоніторингuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectзапасиuk
dc.subjectінформаційно-аналітичне забезпеченняuk
dc.subjectрозвиток підприємстваuk
dc.subjectmonitoringen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectsuppliesen
dc.subjectinformation and analytical providingen
dc.subjectdevelopment of enterpriseen
dc.subjectмониторингru
dc.subjectмаркетингru
dc.subjectзапасыru
dc.subjectинформационно-аналитическое обеспечениеru
dc.subjectразвитие предприятияru
dc.titleСистемні підходи у технологіях моніторингу в маркетингових системах управління запасамиuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc65.014.1uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record