Show simple item record

dc.contributor.authorФурман, Василь Миколайович
dc.contributor.authorУдовиченко, М. В.
dc.date.accessioned2011-09-23T11:30:38Z
dc.date.available2011-09-23T11:30:38Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationФурман В. М. Маркетингова стратегія страхової компанії / В. М. Фурман, М. В. Удовиченко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 21. – С. 263–273.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/477
dc.description.abstractДосліджено основні підходи щодо розробки маркетингової стратегії та маркетингового планування страховика, надано пропозиції щодо побудови ефективної роботи служб маркетингу для забезпечення інтеграції та координації всієї діяльності страхової компанії.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectстраховий маркетингuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectклієнтиuk
dc.subjectкомплекс рекламно-інформаційних заходівuk
dc.subjectмаркетингове медіо-плануванняuk
dc.titleМаркетингова стратегія страхової компаніїuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc368.1uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record