Інструментарій інтегрованих маркетингових комунікацій на ринку споживчих послуг та їх використання в управлінський діяльності вітчизняних підприємств

View/
Open
Date
2012Author
Ремезь, Юлія Борисівна
Remez, Yuliia Borysivna
Ремез, Юлия Борисовна
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті розглянуто класифікацію маркетингових комунікацій на ринку споживчих послуг, проаналізовано її особливості та класифікаційні ознаки. Проаналізовано рекламні та не рекламні складові інструменти маркетингових комунікацій. The article deals with the classification of marketing communications in consumer services, analyzes its characteristics and classification features. The paper analyzes advertising and promotional component tools of marketing communications. В статье рассмотрена классификация маркетинговых коммуникаций на рынке потребительских услуг, проанализировано ее особенности и классификационные признаки. Проанализированы рекламные и не рекламные составляющие инструменты маркетинговых коммуникаций.