• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Увійти
Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» ISSN 2411-4383
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Глобальний бренд країни у сучасних технологіях торговельно-маркетингової діяльності

Thumbnail
Переглянути
2011_2_Tsigankova.pdf (597.2Kb)
Дата
2011-03-01
Автор
Циганкова, Тетяна Михайлівна
Завгородня, Тетяна Вікторівна
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
У статті досліджено технології створення та вимірювання сили бренда країни. доведено, що існуючий підхід до формування міжнародного рейтингу брендів держав потребує методичного та організаційного вдосконалення. Запропоновано пріоритетні напрями створення позитивного іміджу України та формування усталеного бренду у форматі визначення глобального індексу національного бренда.
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4829
Collections
  • Випуск № 1-2 (14-15) [10]
  • Кафедра міжнародної торгівлі і маркетингу [304]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV