• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2012 рік
  • Спеціальні випуски
  • Стратегічні імперативи сучасного менеджменту (частина 2)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2012 рік
  • Спеціальні випуски
  • Стратегічні імперативи сучасного менеджменту (частина 2)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Методичний підхід до формування іміджевої політики підприємств

Thumbnail
View/ Open
Gatilo.pdf (437.8Kb)
Date
2012
Author
Гатило, В. П.
Metadata
Show full item record
Abstract
У сучасних умовах підвищення конкуренції очевидна необхідність активізації вивчення суб’єктивних уявлень, імпліцитних уявлень співробітника у контексті організації, що дає змогу формувати позитивний імідж підприємства на ринку праці. Дана робота присвячена поглибленню теоретичних засад, розробці методичних рекомендацій щодо формування іміджевої політики підприємств.
 
In modern conditions, increased competition obvious need to intensify the study of subjective representations, implicitly representations in the context of employee organizations, which enables to form a positive image on the labor market. This work is dedicated to deepening theoretical principles; establish guidelines for the formation of image of the business.
 
В современных условиях повышения конкуренции очевидна необходимость активизации изучения субъективных представлений, имплицитных представлений сотрудника в контексте организации, что позволяет формировать положительный имидж предприятия на рынке труда. Данная работа посвящена углублению теоретических основ, разработке методических рекомендаций по формированию имиджевой политики предприятий.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4859
Collections
  • Стратегічні імперативи сучасного менеджменту (частина 2) [50]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV