Методичний підхід до формування іміджевої політики підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У сучасних умовах підвищення конкуренції очевидна необхідність активізації вивчення суб’єктивних уявлень, імпліцитних уявлень співробітника у контексті організації, що дає змогу формувати позитивний імідж підприємства на ринку праці. Дана робота присвячена поглибленню теоретичних засад, розробці методичних рекомендацій щодо формування іміджевої політики підприємств.
In modern conditions, increased competition obvious need to intensify the study of subjective representations, implicitly representations in the context of employee organizations, which enables to form a positive image on the labor market. This work is dedicated to deepening theoretical principles; establish guidelines for the formation of image of the business.
В современных условиях повышения конкуренции очевидна необходимость активизации изучения субъективных представлений, имплицитных представлений сотрудника в контексте организации, что позволяет формировать положительный имидж предприятия на рынке труда. Данная работа посвящена углублению теоретических основ, разработке методических рекомендаций по формированию имиджевой политики предприятий.
Description
Keywords
імідж підприємства, комунікації, іміджева політика, ринок праці, паспорт підприємства, company image, communications, branding policy, labor market, passport business, имидж предприятия, коммуникации, имиджевая политика, рынок труда, паспорт предприятия
Citation
Гатило В. П. Методичний підхід до формування іміджевої політики підприємств / В. П. Гатило // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Спец. вип.: Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : у 2 ч. / [відп. за вип. С. М. Соболь]. – Ч. 2. – С. 273-281.