Проблеми ідентифікації та сутнісного опрацювання понять сфери споживання у маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В рамках предметного поля маркетингу опрацьовано перспективні підходи щодо систематизації понятійного контексту споживання, його суб’єктивної складової на індивідуальному та більш масовому рівнях, зі збереженням цілісності явищ та процесів.
Description
Keywords
цілісність, система, споживач, маркетинг
Citation
Шафалюк О. К. Проблеми ідентифікації та сутнісного опрацювання понять сфери споживання у маркетингу / О. К. Шафалюк // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 22. – С. 137–147.