Сім'я PR: GR+IR - кольорова суть успіху

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010-03
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Дана стаття розглядає сутність і специфіку PR діяльності під час кризи, наголошує на необхідності зосередження уваги на найбільш актуальних компонентах діяльності зв'язків із громадськістю (PR): зв'язки з інвесторами (IR) і зв'язки з органами влади (GR), розкриває основні риси і тенденції розвитку цих понять в Україні, підкреслює найважливіші для інвесторів джерела та види інформації про компанію.
This article considers an essence and specifics of the PR activity during the crisis, pays attention on the most actual components of activity of public relations (PR): investors relations (IR) and government relations (GR), exposes basic lines and tendencies of development of this notions in Ukraine, underlines major for investors sources and types of information about the company.
Данная статья рассматривает суть и специфику PR деятельности во время кризиса, отмечает необходимость концентрации внимания на наиболее актуальных компонентах деятельности связей с общественностью (PR):связей с инвесторами (IR) и связей с органами власти (GR), раскрывает основные черты и тенденции развития этих понятий в Украине, подчеркивает важнейшие для инвесторов источники и виды информации о компании.
Description
Keywords
зв'язки із громадськістю, зв'язки з органами влади, зв'язки з інвесторами, інвестиціїі, лобіювання, звітність компанії, політика, PR (public relations), GR (government relations), IR(investors relations)
Citation
Ткачук О. Сім'я PR: GR+IR - кольорова суть успіху / Олена Ткачук, Олександр Бевз // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. – С. 19-24.