Управління міжнародними брендами: фактор "високих мотивацій"

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010-03
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті досліджено специфіку споживчих мотивацій на високобрендованих товарних ринках і визначено фактори міжнародного позиціонування українського брендового алкоголю, насамперед коньяків, у міжнародному економічному просторі.
In the article the specificity of consumer motivations in highly branded commodity markets was researched and the factors of international positioning of the Ukrainian brand alcohol, particularly cognacs, in international economic space are determined.
В статье исследована специфика потребительских мотиваций на высокобрендированных товарных рынках и определены факторы международного позиционирования украинского брендового алкоголя, в первую очередь, коньяков, в международном экономическом пространстве.
Description
Keywords
світовий товарний ринок, високобрендований ринок, брендовий товар, споживчі мотивації, товарна пропозиція, позиціонування
Citation
Каніщенко О. Управління міжнародними брендами: фактор "високих мотивацій" / Олена Каніщенко, Тетяна Доця // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. – С. 32-35.