Show simple item record

dc.contributor.authorБакушевич, Іванна
dc.contributor.authorБлажевич, Наталя
dc.contributor.authorБакушевич, Дар’я
dc.date.accessioned2014-10-17T08:43:25Z
dc.date.available2014-10-17T08:43:25Z
dc.date.issued2010-03
dc.identifier.citationБакушевич Іванна, Блажевич Наталя, Бакушевич Дар’я. Маркетингова концепція формування транскордонного кластера здорового життя / Іванна Бакушевич, Наталя Блажевич, Дар’я Бакушевич // Маркетинг в Україні / ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана"; [гол. ред. А. Ф. Павленко]. - 2010. - № 2 (60). – С. 49 - 55.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5051
dc.description.abstractУ статті розглядаються тенденції посилення міжрегіональних інтеграційних процесів та їх вплив на формування нової регіональної економіки, що базується на знаннях. На основі аналізу існуючих систем охорони здоров'я запропоновано модель розвитку ринку соціально - медичних послуг на основі формування інноваційного транскордонного кластера здорового життя. Досліджено можливі маркетингові підходи та інструменти територіальної взаємодії знань на різних етапах розвитку кластера.uk
dc.description.abstractThe article examines trends in the sub-regional integration processes and their influence on the formation of a new regional economy based on knowledge. On the basis of analysis of existing health systems a model of social market - medical services based on innovative cross-border cluster formation of healthy life is presented in the paper. This article explores the possible marketing approaches and tools of territorial interaction of knowledge at different stages of the cluster.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectрегіони знаньuk
dc.subjectінноваційний розвитокuk
dc.subjectкластер соціально - медичних послугuk
dc.subjectтранскордонний клаcтерuk
dc.subjectмаркетинг територіальної взаємодіїuk
dc.subjectregions of knowledgeuk
dc.subjectinnovative developmentuk
dc.subjectcluster of social and medical servicesuk
dc.subjecttransborder clusteruk
dc.subjectterritorial marketing interactionuk
dc.titleМаркетингова концепція формування транскордонного кластера здорового життяuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc620.9:33uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record