Show simple item record

dc.contributor.authorАнтонюк, Ольга
dc.date.accessioned2014-10-21T06:56:41Z
dc.date.available2014-10-21T06:56:41Z
dc.date.issued2010-09
dc.identifier.citationАнтонюк О. Бренд держави: особливості формування національного бренду / Ольга Антонюк // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. – С. 52–54.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5068
dc.description.abstractУ статті розглянуто поняття і сучасні особливості національного брендингу. Вказано параметри формування та оцінки національного бренду. Наведено приклади успішних іноземних кампаній з національного брендингу і надано рекомендації з просування національного бренду України.uk
dc.description.abstractThe paper presents the notion and contemporary specificities of national branding. The parameters of formation and estimation of national brand are shown in the article. Examples of effective foreign campaigns are given and recommendations for promotion of national brand of Ukraine are proposed in the work.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleБренд держави: особливості формування національного брендуuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc33:330uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record