Аналіз кандидатських дисертаційних досліджень в Україні за маркетинговою проблематикою

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010-09
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Виконано аналіз тем і анотацій авторефератів дисертацій на здобуття наукового ступеня кандидата наук, захищених в Україні за період 1998-2009 рр., проблематика яких знаходиться у галузі маркетингу. Наведено статистичні результати стосовно динаміки, розподілу досліджень за спеціальностями, об'єктом і галузевою базою дослідження, що дозволяє виявити групи проблемних і перспективних напрямів досліджень і рівень їх вирішення.
We have carried out the analysis of themes and summaries of dissertations synopsise for obtaining PhD, defended in Ukraine from 1998 till 2009, the problems of which lie in the field of marketing. We have exemplified the results of dynamics, distribution of research as for specialities, object and branch basis of the research, which allows to spot groups of 60 problematic and prospective directions for surveys and extend of their resolution.
Description
Keywords
Citation
Чорний О. Аналіз кандидатських дисертаційних досліджень в Україні за маркетинговою проблематикою / Олександр Чорний // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. – С. 62–66.