Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010-11
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті досліджено організацію практики поширення засобів реклами у контексті маркетингвої політики комунікацій, проаналізовано структуру доходу підприємств від рекламної діяльності, структуру виконаних угод і вартості рекламних засобів масової нформації, запропоновано напрями їх подальшого розвитку на споживчому ринку.
Description
Keywords
рекламна діяльність підприємств, споживчий ринок, маркетингова політика комунікацій, засоби розповсюдження реклами
Citation
Граніш С. Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій / Світлана Граніш // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. – С. 36–41.