Show simple item record

dc.contributor.authorЧубала, Анна
dc.date.accessioned2014-11-06T09:59:29Z
dc.date.available2014-11-06T09:59:29Z
dc.date.issued2010-07
dc.identifier.citationЧубала А. Соціальна відповідальність як інструмент побудови іміджу підприємства / Анна Чубала // Маркетинг в Україні. - 2010. - №. – С. 56–60.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5170
dc.description.abstractВ останні роки менеджери фірм все більше усвідомлюють факт, що розвиток конкуренції та вартість фірми значною мірою залежить від вміння приймати стратегічні рішення які спираються на поєднанні кінцевої мети підприємства з цілями суспільства та екологічними питаннями.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleСоціальна відповідальність як інструмент побудови іміджу підприємстваuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record