Show simple item record

dc.date.accessioned2014-11-07T08:20:39Z
dc.date.available2014-11-07T08:20:39Z
dc.date.issued2011-01
dc.identifier.citationРозробка і практичне впровадження стандартів реклами, вільної від гендерної дискримінації // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. – С. 8–11.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5173
dc.description.abstractУкраїнська Асоціація Маркетингу в партнерстві з Фондом ім. Фрідріха Еберта реалізує в Україні проект "Розробка і практичне впровадження стандартів реклами, вільної від гендерної дискримінації", метою якого є розробка і прийняття стандартів недискримінаційної реклами професійними асоціаціями. Партнерами проекту виступають також Всеукраїнська рекламна коаліція, Інститут ліберального суспільства, Українська асоціація видавців періодичної преси, Спілка рекламістів України, Школа рівних можливостей, Український жіночий фонд. Стандарти будуть прийматись за умов широкого обговорення і серед професійних співтовариств, проекти будуть обговорюватись на засіданнях експертних рад, на форумі маркетологів і рекламістів. У рамках проекту планується також провести семінар для викладачів і опублікувати хрестоматію, що дасть можливість підготувати платформу для широкої роз'яснювальної роботи стосовно впровадження стандартів. Українська Асоціація Маркетингу і Фонд ім. Фрідріха Еберта в Україні запрошує зацікавлену громадськість долучитись до роботи з розробки і прийняття стандартів не дискримінаційній реклами в Україні.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleРозробка і практичне впровадження стандартів реклами, вільної від гендерної дискримінаціїuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record