Show simple item record

dc.contributor.authorЖитник, Олена
dc.date.accessioned2014-11-07T08:32:32Z
dc.date.available2014-11-07T08:32:32Z
dc.date.issued2011-01
dc.identifier.citationЖитник О. Маркетингові дослідження в Україні: тенденції та прогнози / Олена Житник // Маркетинг в Україні. – 2011. – С. 12–15.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5174
dc.description.abstract68% експертів з провідних компаній, які працюють у сфері маркетингових досліджень, оцінюють їх як важливі і надважливі для ефективної роботи своїх підприємств. Результати маркетингових досліджень активно використовуються, але часто співвідносяться з досвідом компанії, про це свідчать підсумки експертного опитування MarketView Ukraine ©, проведене InMind у 2010 р. Фахівці прогнозують зростання важливості досліджень у по будові стратегій роботи зі споживачем і стратегічного планування.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleМаркетингові дослідження в Україні: тенденції та прогнозиuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record