Digital-маркетинг: вперед у майбутнє

Thumbnail Image
Date
2011-01
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В Інтернет не виходять. Тепер говорять "завжди он лайн". Все більше пристроїв відкривають користувачам доступ до мережі. Віртуальна реальність змінює не тільки поведінку споживачів, але також їхню взаємодію з рекламодавцями. Маркетологи спішно намагаються приручити "цифру": вплив соціальних медіа зростає з кожним днем. Що буде далі? Фахівці намагаються прогнозувати.
Description
Keywords
Citation
Расходов П. Digital-маркетинг: вперед у майбутнє / Павло Расходов // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. – С. 27-28.